sunnuntai 16. elokuuta 2009

Murder can be done.


Mua masentaa. Syys-masennus alko mulla, taas kerran.

Kyyhötin tunti nurkassa, kun yu_aoi-chan lähti kotiin kuuden aikaan. Aloin miettiä asioita.
Miksi elämässä on niin paljon pahoja ihmisiä? Minkä takia viattomia ihmisiä tapetaan?
Minkä takia soditaan? On mullakin ajatuksia.

Mä kysyin isältä, miksi ihmeessä viattomia ihmisiä tapetaan. Isä vain vastas, et ihmisen luonto
on tehty sellaiseksi. Jumala kehitti meille omanlaiset persoonat. Eli mä ainakin tulin siihen tulokseen, että jokaisessa meissä asuu pieni murhaaja. Juu, ei kiitos. Mä jätän väliin.
Viattomat ihmiset kuolee jostain tyhmästä syystä. On aina se joku psykopaatti, joka haluaa, että maailma olis parempi paikka ( eli toisin sanoen psykopaatti tahtoo utopian. ) ilman tollaisia ruikuttajia.

Ei siinä ole vain järkeä, että ihmisiä kuolee joka viides sekuntti. Mutta en mä voi muuttaa maailmaa. Näin se vaan menee; aluksi sä mietit tällasia asioita, sen jälkeen koitat ite muuttaa ajan kulkua, mutta lopuksi sinä itse joudut uhriksi/sivulliseksi. Mä päätin ainakin, etten edes kokeile muuttavani asioita. Ne muuttuvat ajan kuluessa.

music: Second Place Victory - This Day & Age
Promise of a Lifetime - Kutless

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti