lauantai 1. elokuuta 2009

angostuuran tuuraaja


mulla on piitkä blogitus-tauko :/ ei ollut suoraan sanoen aikaa ja.. kesäki on kohta menny. Koulu alkaa pian tuolla yhdellä *osoittaa aoita, joka kattelee jtn random leffaa digiboksin tallennetuista*
Mutta mulla taas alkaa aikkari ( aikuiskoulutus ), jee.

ketään ei o ulottuvuudessa. ketään ei ole kav-netissä eikä iikakkosessa. tässä nyt sitten dataan omalla koneella ja kuuntelen Hilary Duffin "Come Clean"-biisiä ♥ aivan ihana kappale suoraan sanoen :3


~
Miro soitti mulle äsken ♥ se kyseli kaikkee kivaa ja sillee <3 style="font-weight: bold;">en saa ottaa kameraa mukaan. "ei niitä kuvia tartte ottaa, sä saat niitä kuvia sitten googlesta." googleta ittes muualle.

mä oon ollut reipas tyttö :3 mä olen jaksanut tän kesän aikana piirtää ja ottaa kuvia ♥ ainakin on ollut jotain tekemistä :3

~/~

Strawberry Day's

1つは、イチゴの私には、 2つ目は、ここにされている場合です。

Yksi mansikka minulle, mutta se toinen, joka on kädessäni, on sinun.

~

Pieni runonpoikanen tähän sateiseen päivään. <3

kaxan.~

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti